zondag 28 november 2010

weekend in de provincie

oosterbeek eind november 003
oosterbeek eind november 012
SOREL-Caribou-Insulated-Boots-BEN_i_lbvg134194_01s[1]
Even een paar dagen terug naar waar ik vandaan kom.
Ondanks de ongekende shopmogelijkheden in Amsterdam, koop ik kleding het liefste in Arnhem. Overzichtelijker en gemoedelijker dan bij mij om de hoek.
Al in de trein dompel ik mezelf onder in plattelands-sferen met behulp van engelse en franse tijdschriften.
Drie winters lang verkeek ik me op grimmige winterdagen. Nu ben ik er klaar voor.
Naast wat kledingwinkels, waar ik onder andere warme SOREL laarzen kocht,
even naar binnen bij Dille & Kamille en de geweldige nieuwe Selexyz die is gevestigd in het oude postkantoor op de Jansplaats. een aanwinst voor de Arnhemse binnenstad. Ik kocht voor mezelf het boek "belangrijk is dat ik niet aan lezers denk" van A.L.Snijders.

Geen opmerkingen: